piątek, 9 października 2015

Co i jak :)

Hej, ja jestem Bartek i postawiłam sobie sam przed sobą zadanie którym jest zachęcenie ciebie do współpracy, ale zanim porozmawiamy o współpracy najpierw przedstawię ci możliwości i korzyści jakie z tej współpracy otrzymasz.

Kilka lat temu miałem styczność z pewnym biznesem z branży MLM, uczciwie powiem że nie bardzo udało mi się go rozkręcić bo brakowało mi na niego pomysłu i się wtedy poddałem, jednak nauczyłem sie od ludzi bardzo wielu przydatnych rzeczy, żałuję że się wtedy poddałem. Dziś robię coś bardzo podobnego z shortest i wiem że poddanie się nie wchodzi w grę.


Jako możesz z tego skorzystać? To proste, możesz sobie zarobić i nie jest to ważne czy prowadzisz stronę internetową, bloga, kanał na youtube czy fan paga na facebooku, bo wszędzie tam (a nawet i bez tego) możesz na tym zarobić, potrzebujesz jedynie samo dyscypliny, takiego postanowienia "Ja chcę i będę to robić" to wszystko, mało tego powiem Ci że ludzie często coś robią bo jest to ich pasją, prowadzą stronę latami i nic z tego nie mają bo nie wiedzą jak to wykorzystać, z shortest możesz w końcu połączyć swoje hobby z zarabianiem i to jest fajne.

Jak działa to całe shortest możesz ze szczegółami przeczytać (na górze) w zakładkach, które są tłumaczeniem oryginalnych treści shortest z języka angielskiego. Jednak shorti jest polską firmą działającą na rynku, o ile dobrze pamiętam od jakichś 2-3 lat, która była starterem i otrzymała dofinansowanie na start z kickstartera i dodatkowo powiem ci że już po kilku miesiącach przynosili zyski i wyszli z długów :) Obecnie współpracuje z nimi ponad 300 tysięcy blogerów/fejsbukowców/jutuberów z całego świata!

W dużym skrócie i uproszczeniu: zarabia się na reklamach które są wyświetlane na między stronie, czyli zanim ktoś przejdzie do linku docelowego, widzi dobrą jakościowo bezpieczną reklamę, a nie jakiś gówno spam z wirusami. Ale shortest to nie tylko skracanie linków, to także skrypty na blogi i strony, które mogą wyświetlić reklamę przy wejściu na twoją stronę lub wyjściu, a nawet zamienić spamerskie linki z komentarzy na reklamy i pieniądze dla ciebie jeśli sobie tego życzysz.


Pewnie nurtuje cie gdzie tu jest haczyk, nie ma haha :D
Ale nie musisz mi wierzyć, jeśli nie ufasz w moje tłumaczenia, sam przeczytaj oryginalne treści na shortest. Wszystko jest legalne i ustanowione regulaminem + prawem polskim. Firma ma swoją siedzibę w Szczecinie :) Istnieją na rynku podobne firmy, jednakże z moich obserwacji wynika iż mają gorsze stawki i potrafią gorzej naliczać wyświetlenia, dlatego zaufałem shortest.


Co ja będę mieć z tego? Czyste partnerstwo :)
To zależy od Ciebie. Jedyne czym jestem zainteresowany to tym że możesz mi podziękować i dokonać rejestracji z mojego linku polecającego. Działa to tak że gdy to zrobisz, ja dostanę 20% kwoty którą ty zarobisz i zapłaci mi to shortest z ich pieniędzy. Jeżeli wybierzesz zwykły link shortest, te 20% zostawi sobie. Tak więc ty nic nie tracisz rejestrując się z mojego linku. A nawet zyskujesz, bo współpracując ze mną w moim interesie leży pomoc tobie, podpowiedzenie, wytłumaczenie Ci kwestii nurtujących Cię i podzielenie się moimi doświadczeniami, bo jak Ty będziesz zarabiać to i ja coś będę zarabiać :)

Dlaczego to tak działa?
Shortest dzieli się swoimi zyskami z wydawcami, czyli skracając linki wyświetlasz ich reklamy, cześć pieniędzy oni dają Tobie, a część zostawiają sobie. Oczywiście po stworzeniu konta Ty też możesz zaprosić swoich znajomych i otrzymać 20% z ich dochodu ;)

Jeżeli chcesz zarejestrować się z mojego linku polecającego, zrób to poprzez kliknięcie na pomarańczowy banner shortest na górze strony i daj mi znać w wiadomości, że dokonałeś rejestracji w raz z jej datą. Czekam na pytania i zapraszam do współpracy :)

A w razie wątpliwości, możesz użyć google w celu wyszukania payment proof shortest, lub zajrzeć na ich forum - można znaleźć pełno dowodów na to że shortest nie robi w bambuko : ))) 

Pozdrawiam, B. :)
25.07.2015

_______________________________
A tu przeczytasz o metodach jak zarobić skuteczniej: Strategie i podpowiedzi (facebook, youtube, blog itd.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz