środa, 10 października 2018

Zrób mi przysługę i przekonaj się na własnej skórze

Witaj przyjacielu, przygotowałem specjalnie dla Ciebie krótki wstęp jak działa shorte.st oraz jak Ty możesz zarobić już teraz na shortest praktycznie od zaraz! Bez żadnego ryzyka i wkładu własnego. I tak to naprawdę takie proste. A do tego w jednym krótkim wpisie znajdziesz podstawy marketingu sieciowego, jednej z najbardziej dochodowych gałęzi współczesnego biznesu ;)



FACEBOOK'S SHORTE.ST TRICK:
Mam około 20 000 fanów na mojej stronie na Facebooku i dwóch kontach Facebooka z około 10 000 znajomych, więc za każdym razem, gdy mam interesujący produkt (film, plik), który chciałbym im polecić, lub stronę z ciekawym artykułem, który może ich zainteresować, kopiuję adres strony internetowej (tej na którą chce przekierować tych ludzi) i skracam ją w Shorte.st, następnie kopiuję zmniejszony link i wklejam go na stronie mojego facebooka oraz na moim koncie na dwóch kontach Facebooka z dołączoną opisową krótką notatką, zachęcającą do kliknięcia i odwiedzenia witryny produktu.

Osoby, które są zainteresowane produktem, zawsze spieszą się, aby kliknąć link i odwiedzić stronę, która zarabia pieniądze za każdym razem, gdy ktoś kliknie na nią. Shorte.st płaci ci więcej niż 4,00 $ za 1000 kliknięć na skrócony link. Tak więc, gdy około 30 000 osób na stronie mojego facebooka i znajomych z moich dwóch kont na Facebooku kliknęło na mój krótki link, zarabiam do 120 $. Używam również stron do maskowania linków, gdyż czasem się zdarza że Facebook banuje skróconą wersję linku na swojej stronie internetowej, ale wciąż przechytrzam ich i publikuję linki - jeśli masz z tym problem, możesz albo samemu znaleźć przez google jakiś maskowacz linków, albo napisać do supportu shortest z prośbą o pomoc, oni zawsze chętnie pomagają w takich sprawach i polecają jakąś maskownicę (ukrywacz).

Przyjacielu już ci to tłumaczę na przykładzie: Po zmniejszeniu lub skróceniu linku na stronie Shorte.st, kopiuję go, a następnie przechodzę do strony (np) http://destyy.com/wZwiVq i klikam pole opcji maskowania, a następnie wklejam link w polu i kliknij przycisk generuj, a następnie kopiuję wygenerowany link, który nie może być zablokowany przez facebooka i wklejam go na ścianę mojej strony na Facebooku i moją ścianę profilową z atrakcyjną krótką notatką kierującą ludzi do kliknięcia i odwiedzenia strony, którą chcę odwiedzić.


SPOSÓB NA YOUTUBE'ra:
Za każdym razem, gdy przesyłasz film na youtube, skróć link do ściągania w skraczaczu Shorte.st, a następnie wklej go na swoje konto youtube (np. pod filmem) i zarabiaj pieniądze za każdym razem, gdy ktoś kliknie i pobierze wideo. Możesz zarobić ponad 300 $ dziennie na youtube, jeśli masz bardzo popularny i ciekawy film, który może przyciągnąć dużą liczbę osób.



TRICK SHORTE.ST FORUM:
Umieść krótką notatkę w podpisach na forum, co spowoduje, że użytkownicy będą ją klikać za każdym razem, gdy skomentowałeś wpis na forum. Ja jednak zarabiam niewiele (18,00 $ lub mniej 15,00 $) na forach, ponieważ nie mam czasu na komentowanie postów. Ale pamiętam czasy, mody na minecrafta kiedy była to nowość i społeczność bardzo aktywnie szukała modów itp. Wtedy zarabiało się na tym bardzo dobrze :)

INNE SHORTE.ST TRICKI:
Generalnie możesz również odwiedzić inne witryny społecznościowe, gdziekolwiek znajdziesz dużą liczbę osób zainteresowanych danym tematem, przeszukaj ten temat w google, a następnie skopiuj link do strony i skróć go w Shorte.st, a następnie skopiuj i wklej link na stronie sieci społecznościowej i skieruj ludzi, aby kliknęli link i odwiedzili witrynę dla swojego ulubionego tematu. Im więcej klikną na link, tym więcej pieniędzy zarobisz!


Na zakończenie zerknij w tablicę wypłat, tyle możesz zarobić za wejścia w linki z tych krajów, a jeden użytkownik z jednego IP jest zaliczany, aż 5 razy w ciągu 24 godzin, dla tego to jest takie skuteczne!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz