sobota, 18 lipca 2015

Postepy :)

Update: Wszystkie zakładki TOOLS zostały przetłumaczone, zostały dodane przykładowe screeny obrazujące interfejsy :)

W razie jakichkolwiek pytań, zachęcam do pozostawienia komentarzy :)


Shortest służy do zarabiania, przede wszystkim na portalach społecznościowych, youtube, blogach i stronach. Dzięki niemu możemy zarabiać nie wychodząc z domu, nie ważne ile masz lat i gdzie mieszkasz, "pracujesz" ile chcesz :)


Jeśli uważasz że moje tłumaczenie Ci pomogło i czujesz że chcesz mi się odwdzięczyć, możesz wesprzeć mnie dokonując rejestracji w shorte.st z mojego linku polecającego (https://shorte.st/ref/a6eed5dbe9), nic na tym nie stracisz a shortest zapłaci mi 20% od Twoich zarobków, podaj dalej tego bloga :)

Pozdrawiam Cie serdecznie, zostaw coś po sobie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz